پرسش های رایج درباره ویال و کپ Agilent

چرا باید از ویال های Agilent برای اتوسمپلرها استفاده کرد؟

ویال‌های Agilent تنها ویال‌هایی در صنعت هستند که برای سازگاری کامل با برند ما طراحی و آزمایش شده‌اند. همه چیز درباره ویال و کپ را در این صفحه بخوانید. برای طراحی نمونه گیرهای خودکار یا همان اتوسمپلر ها توجه و دقت زیادی در سازه ها، ستون ها و قطعات آن به کار رفته است. همچنین اگر وارد جزییات طراحی این ویال ها شوید. بسیاری از اتوسمپلر های Agilent از یک بازوی روباتیک برای گرفتن ویال‌ها توسط گردن استفاده می‌کنند. بنابراین، بسیار مهم است که گردن و شانه ویال ارتفاع مناسبی داشته باشند تا از افتادن ویال ها و از دست رفتن آنها جلوگیری شود.
از میان نمونه های ویال. فقط ویال‌های  Agilent برای استفاده در اتوسمپلر Agilent طراحی شده‌اند. محصولات رقیب به سادگی مشخصات دقیق و خواسته ما را برآورده نمی کند. که می تواند منجر به خرابی و استهلاک پرهزینه ابزار شود.

آیا این موضوع در رابطه با کپ های Agilent نیز صادق است؟

برای جلوگیری از نشت و از دست دادن نمونه به دلیل تبخیر، کپ (درپوش) ها باید به طور منظم در ویال قرار گیرند. کل مجموعه باید در هنگام درپوش گذاشتن محکم بسته شود. برای جلوگیری از آسیب سوزن و اطمینان از جذب مناسب نمونه، باید عمق سوزن اتوسمپلر خود را در هنگام استفاده از کپ در نظر بگیرید.
رزوه های روی ویال های پیچی Agilent دقیقاً به گونه ای طراحی شده اند که با رزوه های روی کپ های Agilent مطابقت داشته باشند. استفاده از درپوش های غیر از برند Agilent روی این ویال ها مهر و موم محکم و ایمن ایجاد نمی کند و منجر به از دست رفتن نمونه می شود. علاوه بر این، ویال‌ و کپ های چین دار گواهی شده بیش از 100000 بار در اتوسمپلر Agilent ما آزمایش می‌شوند تا تناسب مناسب و مهر و موم ایمن را تأیید کنند.

آیا باید نگران سازگاری نمونه ها با ویال ها باشیم؟

برای نمونه‌های بسیار حساس مانند آفت‌کش‌ها یا نیمه‌فرّار، و همچنین نمونه‌هایی که مستعد تغییرات ناگهانی در pH هستند، ویال‌های Deactive بهترین هستند. زیرا سطح آن‌ها آبگریزتر و خنثی‌تر است. برای کاربردهای دقیق تر و سخت تر، مانند طیف سنجی جرمی، ویال های غیرفعال شده برای جلوگیری از برهمکنش نمونه قبل از تجزیه و تحلیل توصیه می شود. ویال های پلی پروپیلن یک انتخاب عالی برای کاربردهای بیولوژیکی و برای کاربردهایی هستند که شامل نمونه هایی با محتوای فلز بالا هستند. مانند کروماتوگرافی یونی، AA یا ICP-MS. Agilent به طور کامل انواع مواد پلی پروپیلن را قبل از انتخاب درجه مورد استفاده در ویال های پلی پروپیلن ما آزمایش و ارزیابی کرد. ویال های پلی پروپیلن ما دارای کمترین میزان قابل استخراج برای اطمینان از یکپارچگی نمونه شما هستند.

چرا ما ویال و کپ Agilent را به شما پیشنهاد می دهیم؟

یکپارچگی، پاکیزگی و سازگاری ویال و کپ برای برنامه های کاربردی امروزی حیاتی است. به همین دلیل است که ویال ها و درپوش های Agilent با استفاده از همان تخصص مهندسی که در ابزارهای Agilent تعبیه شده است، طراحی شده اند. تمام ویال‌های دارای گواهی Agilent در محیط‌های تمیز ISO 9001 تولید می‌شوند، باید یک بازرسی بصری 33 نقطه‌ای را پشت سر بگذارند و به‌طور منحصربه‌فردی بسته‌بندی می‌شوند تا در طول حمل و نقل تمیز و ایمن بمانند.

ویال و کپ